1. cum-cumparCum cumpăr? / Cum comand?
  2. Comenzi telefonice
  3. Comenzi prin e-mail
  4. Cum plătesc?
  5. Cum se face livrarea?
  6. Care sunt costurile de transport?
  7. Condiții de returnare
  8. Comenzi personalizate
  9. Confidențialitate

   

  1. Cum cumpar? / Cum comand?

Adăugarea produselor în coș se face prin apasarea butonului „Adaugă în coș„. Presupunem că în prealabil ați selectat, după caz, dimensiunea, culoarea și numărul de produse pe care doriți să le comandați. Apăsând pictograma cumpar din dreapta sus veți vizualiza obiectele din coșul dumneavoastră.  După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin apasarea butonului „Comandă acum” și parcurgerea paginii de comandă. Aici va trebui să completati datele dvs. personale, adresa de livrare și de facturare (completați o adresă secundară în cazul în care nu sunteți la adresa principală in momentul livrarii (daca sunteti sunat de catre curier și sunteți la serviciu, va rugăm să notați toate datele necesare).

Dacă vă răzgânditi înainte de apasarea butonului de plasare a comenzii, puteți elimina din coșul dumneavoastră de cumpărături produsele pe care nu mai doriți sa le achizitionați.
O comanda este încheiata cu succes când vă este afișat (și trimis pe e-mail) rezumatul comenzii dumneavoastra cu stadiul „În așteptare„. În momentul procesării comenzii, veți fi contactat telefonic pentru a vă comunica disponibilitatea produselor comandate și a confirma datele dumneavoastră. Dacă ați plasat deja comanda, puteti trimite un email cu eventualele modificari la adresa      office@artizanatkult-art.ro  în interval de 12 ore, dar nu după ce ați confirmat deja telefonic comanda către consultantul nostru.

Expedierea coletului se va realiza doar dupa confirmarea telefonică a comenzii. În cazul în care, în termen de 3 zile lucratoare de la procesarea comenzii dumneavoastră de către Asociația KULT-ART, KULT-ART ARTIZAN nu avem confirmarea telefonică a acesteia, comanda este anulata.

În momentul trimiterii coletului către dumneavoastră, veți primi un e-mail cu factura proformă prin care veți fi înștiințat că stadiul comenzii este „Expediată„. Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteti să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, modifica/ șterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

  1. Comenzi telefonice
    Vă așteptăm comenzile telefonice la nr. de telefon 0723367034, 0742804401, de luni până vineri, între orele9:00 – 17:00. Un consultant va prelua datele dvs.

 

  1. Comenzi prin e-mailTrimiteți un e-mail cu denumirile și codurile produselor dorite, precum și datele dumneavoastră de contact și adresa de livrare la  office@artizanatkult-art.ro . Un consultant vă va contacta pentru confirmarea comenzii și a datelor, precum și pentru lămurirea altor eventuale detalii.

 

  1. Cum plătesc?

Ca modalități de plată a comenzii puteți alege din urmatoarele variante:

  1. Rambursîn momentul livrarii coletului de catre reprezentantul firmei de curierat rapid
  2. Ordin de plată

 

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata „Online prin card bancar” .

Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Totalul de plata va include valoarea comenzii plus taxa de transport, asa cum va va fi transmisa si in factura proforma pe care o veti primi pe e-mail in ziua expedierii coletului.

Cont în cazul plății în lei RO19RNCB0234120159200010, deschis la BCR Bank Suceava

 

  1. Cum se face livrarea?

Livrarea comenzii dumneavoastră se face prin serviciul de curierat rapid sau posta romana, la adresa introdusă în câmpul „adresa de expediere”.
Durata expediției se calculează în funcție de stocurile disponibile: între 24 ore până la maxim 7 zile lucrătoare. Veți fi informat prin e-mail asupra datei exacte de expediție a coletului odată cu factura proformă.

 

  1. Care sunt costurile de transport?Costul expediției prin serviciul de curierat rapid (Fan Curier) este de 20 Lei.

Costul expediției prin Poșta Română este de 12 Lei.

Pentru comenzile mai mari de 300 Lei, livrarea este GRATUITĂ.

Pentru a evita orice problemă la livrare vă rugăm să menționați în datele dumneavoastră de livrare un număr de telefon la care să puteți fi contactat de către curier în ziua livrarii.

 

  1. Condiții de returnareClienții KULT-ART ARTIZAN  pot returna produsele cumpărate, în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, având etichetele și documentele însoțitoare atașate), în termen de 10 zile lucrătoare de la primire făra penalități și fără invocarea vreunui motiv.In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmatoarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul  ca, inainte de expirarea perioadei de retragere,  sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu facturile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva sau alte interventii.

KULT-ART Artizan, va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client privind decizia de retragere din contract. KULT-ART Artizan va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat

 

Adresa de returnare a produselor este:

ASOCIAȚIA KULT-ART/ KULT-ARTIZAN
Str. Universității, Nr. 48, Cam. 7
Suceava, România.

Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate, autentificați-vă și accesați linkul Contact. Completați câmpurile libere și menționați în mesaj toate informațiile necesare pentru a vă putea înapoia contravaloarea produselor sau a schimba produsele comandate.

Clientul la suporta costurile returnării produselor, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Contravaloarea produselor comandate se va returna în cel mult 10 zile lucrătoare de la data returnării produselor.

Dacă nu sunteți mulțumit de dimensiunea produselor comandate, puteți să le returnați și să solicitați o altă mărime, dacă aceasta este disponibilă. Vă vom trimite imediat dimensiunea solicitata sau dacă aceasta nu este disponibilă, aveți posibilitatea să alegeți un alt produs și să achitați diferența de plată. În toate situațiile menționate costurile de returnare sunt suportate de client.

 

  1. Comenzi personalizate

KULT-ART ARTIZAN vă oferă posibilitatea de a comanda unul dintre modelele noastre într-o mărime care nu se află în oferta curentă sau un model la alegerea dumneavoastră care se poate realiza din materialele utilizate de noi.

Pentru aceasta, trebuie să alegeți modelul, să ne contactați prin e-mail sau telefonic sau să veniți la sediul nostru din Suceava pentru a hotarî împreună designul, textura și dimensiunea necesară realizării unui produs la alegerea dumneavoastră. Este necesară o bună comunicare între client și specialiștii noștri referitor la transmiterea informatiilor legate de dimensiuni, formă, culoare și alte specificații.

Pretul unui produs realizat la comandă va fi cu 15-30 % mai mare decât prețul din ofertele similar deja existente pe site.

Pentru clienții care doresc realizarea unui articol unicat, diferit de modele noastre de serie, echipa de artiști și specialiști KULT-ART ARTIZAN  vă stă la dispoziție pentru realizarea obiectului dorit sau vă poate propune un model personalizat stilului dvs.

 

  1. Confidențialitate

KULT-ART ARTIZAN garantează confidențialitatea datelor clienților și ne angajăm să nu transmitem datele personale ale clienților către terți și să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) și pentru informări comerciale cu privire la acest magazin.

Nu încurajăm SPAM-ul, nu furnizăm adresa dumneavoastră de e-mail sau alte date personale unor terți (persoane fizice sau juridice), nu comercializăm, nu oferim, nu facem schimb de adrese e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgăm adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site.